Lyhyt päivitys tähän kun joudun odottamaan Täydellisiä Naisia jonkun typerän lätkänmatsin takia... grrr.

Tänään oli taas Aavan ja mun käytöskurssi ja voin ilokseni todeta, että viime viikon treenailut todellakin tuottivat tulosta. Aavan seuraaminen oli paaaaljon parempaa kuin viikko sitten. Kouluttaja kysyi multa, onko mulla jokin asenneongelma noita leluja kohtaan kun välillä halua palkata herkuilla... Noh, eihän mulla ongelmaa ole, yritän vaan välillä vähän säästää itseäni kun tuo koiruus oikeasti sekoaa kun palkkaan sitä lelulla. Hyvähän se on, mutta tuntuu vaan että homma riistäytyy käsistä kun toinen ei näe mitään muuta kuin sen saaliin. Onhan se tekeminenkin silloin aivan eri näköistä, moottori toimii ja intoa piisaa. Itse olen vain todella poikki aina meidän taisteluleikkien jälkeen, koira on iso ja mä olen heikko(?).. pitäisköhän alkaa käymään salilla..