Kotiuduin juuri Espoosta, oltiin siellä koirien kanssa rhodeporukan tokotreeneissä. Mustahan alkaa tulla jonkinlainen himotreenaaja, oon joka päivä touhunnut koirien kanssa jo varmaan viikon putkeen. Erikoista, mulle siis. Koiratkin on kyl aika puhki, ei nekään oo tottunut tällaiseen.

Kun mä just eilen luulin, että mun koiruudet osaa jotain niin tänään sain sitten todeta, että NOT! Yleensähän meillä ei ole häiriötä treeneissä, tänään taas koiria oli paljon, sen seurauksena mua ei käytännössä ollut olemassakaan. Kontaktia kumpaakaan koiraan ei ollut. Kuinka ärsyttävää. Hyvää treeniä se oli kuitenkin, välillä häiriön alaisenakin häröillä. Treenien jälkeen hipsin viereiseen metsään vielä juoksuttamaan koiria. Tuloksena kotona makaa kaksi aivan puhkipoikki olevaa koiraa.

Puudelit metsässä
1496215.jpg